Hrrrrr... hui ku tuol ulkona on kylmä!  Luntaki on pikkiriikkisen enempi ku eilen.  No, eilen oliki vaan loskaa.  Mutt kaamee tuuli ja mun tukka menee taas ihan sikesin, ku mä käyn pihalla.  Eli taas tää on vaan tätä :)

243527.jpg

Mutt eiks ookki vähä valkosempaa kuiteski.  Ei se PikkuLeevikään varmaan nyt tuu ulos, kun on niin kylmä.

Kohta äiti sano ottavansa sen nakutuskoneen esiin taas.  Pah, sitt sitä nakutusta kuuluu tiätty koko ilta.  Eilen meille tuli se uus semmonen kone, missä ne vaatteet pyörii.  Ja seki pyöri koko eilisen illan.  Eli mä joudun tääll vaan kuuntelee kaikenmaailman pyörimisiä ja nakuttamisia.  Äiti jo selitti tossa, että kohta varmaan hajoo toi kone, mikä pesee astioita ja sitten toi kone, missä on mun suikalelihat kovettumassa, kun se kone on jo 19 vuotta vanha. Siis täh, haloo?!  Mun lihakaappiko?  Hajooko se?  Ei se saa hajota!  Mä haluun mun lihat, haluuuun.  Vai tarkottaaks se sitten sitä, että mä saan kaikki lihat sielt kaapist yhellä kertaa?  Hmmm... nami.  Ei se sitt haittaa.  Mutt uus kaappi sitt kuiteskii tarvitaan, kun äitin on ostettava mulle lisää lihaa ku mä oon vanhat syöny.  Mun tarttee nyt vähä miettii tätä juttuu.