Taas on ihana viikonloppu eessä.  Toivottavasti tapahtuu jotain kivaa.  On meinaan ollu vähän tylsänlaista nää päivät.  Ei oikeen oo mitään erikoista tapahtunnu.  Paitsi yks juttu tossa keskiviikkona, hih.

Äiti kun on semmonen jouluhullu ja rakastaa kaikkii jouluvaloja, nii sitte se oli menny yhteen kauppaan ja ostanu sieltä semmosen reen ja poron miss on hirveesti valoa.  Se tuli ihan intona kotiin ja aukas sen paketin.  Ne on aika isoja ja äiti alko kokoomaan sitt niitä.  Mä vähä seurasin vierestä, ei mua niin kiinnostanu.  Mutt sitten!  Äiti alko pälättää ittekseen semmosii sanoja, joista se sano, etten mä saa niit tääl kertoo, ne on kuulemma painokelvottomia.  No kun niissä tavaroissa oli vaan puolentoista metrin paksu sähköjohto!  Ja kummassakin omansa.  Ja meill on vaan yks pistoke tuoll ulkona ja se on aika korkeella.  Hih, äiti sano, ett pitääks toi poro panna hirteen sinne vai.  Ja siin pistokkeessa on jo mun pihavalo.  Äiti luuli, että niiss ois vaan semmoset ohkaset johdot, niinku niiss lampuissa mitä se aina laittaa tohon mun kuuseen ulos.  Se töpseli on sisäpuolella, kun ovi menee ihan kivasti kiinni just sen takii kun se johto on ohut.

No, sitten kun isi tuli kotiin, se alko sille paasaamaan.  Isi sano, ett ostetaan jatkokela, miss on monta pistoketta.  Sitten tarvii ostaa suoja.  Ja sitten toinen ajastin.  Ja sitten semmonen ulos laitettava jakaja, jossa on ainaski kolme pistoketta, kun ne ajastimet ei mahtuis jos olis kaks.  Täss vaiheess äiti meinas pyörtyy.  Se poro ja reki kun ei ollu mitään halpoja ja sitte se alko laskee mitä nää kaikki lisukkeet maksaa, tulee vähän kallis kaunis katseltava.  Hahhaa, mua ei haittaa, kunhan mulla suikalelihat ja naksut riittää!

Mutt tässä tää hökötys nyt on
255574.jpg

Tehköön nyt sitten sillä mitä haluuvat, mua ei kiinnosta.

Sunnuntaina on isinpäiväki!  Mä annoin taas äitille luvan käydä ostamassa sille isinpäivälahjan, mutt en mä viäl kerro mikä se on.  Tarttee pitää salassa :)

Pitäkäähän hauskaa viikonloppuna kamut!