Meille on satanu tänään paljo paljo lunta!  Tai oikeestaan se on jo ihan semmosta nitskunatskua ja varmaan kohta sulaa, kun ei oo pakkasta.  Mut kuiteskii on nyt!

250459.jpg

250458.jpg

Mä oon tääll tuolin alla :)
250460.jpg

PikkuLeeviki tuli ulos, mutt ei äiti taaskaan saanu siit kuvaa, kun se on semmonen väkkärä :) Vähä sitä näkyy tuolla aidan takana :)
250461.jpg

Olis kiva, jos tää lumi jäis, mä voisin kans hyökkii lumessa niinku kamutki.

Eilen meillä oli taas kaikki ihan sekasinsokesin tääll kotona.  Ihme touhuu.  Äiti ja isi kävi ostaa semmosen pienen hyllykön tonne keittiöön ja sitä sitt isi kokos ja rakenteli tuoll lattialla.  Ja joka paikka täynnä nuppeja ja nauloja ja laudankappaleita ja vaiks mitä.  Mua kiellettiin juoksemasta naulojen päältä ja piti varoo liimapussii ja ei saanu tehä sitä eikä tätä.  Mä jo meinasin sanoo, että lopettaa tollaset hommat.  Mutt aika nopeesti isi sai sen kasattua ja äiti oli tyytyväinen.  Sitte alko toisenlainen kasaaminen, huhhuh.  Oli viäl semmonen iiiso pahvilaatikko ja siin laatikoss oli semmonen kone, jolla voi kopioida ja sakn..skn..skannata ja tulostaa.  Äiti sano, että nyt saadaan musta hianoja, ihan oikeelle valokuvapaperille tulostettuu kuvia.  No jotain hyvää sentäs.  Mähän oon silleen ihanan näkönen valokuvissa :)

Mutt muuten sais nyt noi hommat jo riittää.  Mä en tykkää kun mun koti on sekasin, mä haluun kulkee sielt mistä oon aina kulkenu.  Äiti lupaski jo, että nyt alkaa olla valmista. 
Hyvä.