Tää viikonloppu on kulunu vähä silleen hellyydellä :).  Eilen mua hellittiin kauheesti.  Halittiin ja pusittiin ja kehuttiin kultapojaks.  Näin tyytyväiseks mä tulin siitä :)

256950.jpg

Ja tänään ku äiti ja isi oli yhtaikaa täss koneella kattomassa Big Brotheria, mä hyppäsin isin sykkyyn.  Mä kehräsin kaameesti ja pusutin isii ja isi pusutti takasin ja hali mua.  Sitt isin puhelin soi ja isi nosti mut äitin sykkyyn.  Sitt mä pusutin sitäki ja se hali mua.  Kun isi tuli puhelimesta, mä menin taas isin sykkyyn ja kehräsin ja isi piti mua silleen ihanasti, että mä ihan rupesin nukkuu siin sylissä.  Tota, vaiks nyt maine menis, nii kuiteski se oli musta kivaa ja mulla oli hyvä olla.

Mutt sitte ne meni kauppoihin.  Ja kun ne tuli takas, oli jakajaa ja jatkokelaa ja ajastimia.  Isi alko heti laittaa äitille niitä tonne ulos, että äiti saa noi valohökötykset paikalleen.  Sitt isiki alko puhuu semmosill sanoilla mitä mä en saa tänne kirjottaa.  Kun ne töpselit ei mahtunnu siihen johkuu jatkokelaan.  Ihan ihme juttu, sano isi.  Mutt sitt ne äitin kans keksi laittaa teippiä pitämään kiinni, kun kuiteski sitä valoo tuli kun ne piikit vaan osu oikeen.  Mä seurasin vaan vierestä vihellellen, että hohhoijakkaa.  Ja se jatkojohto oli aivan liian lyhyt, äiti ei saanu sitä poroo ja rekee sinne, minne se halus.  Mutta nyt sai kuulemma kelvata, kun noi lisäjutskat makso enemmän ku se valohöskä.  Siihen ei enää tuhrata enempi rahaa, hih.

No ne oli käyny ostaa isille ihan uusii vaatteitaki.  Isi lähti äsken sitt ne vaatteet päällä pikkujouluihin.  Mä en oikee tajuu noit pikkujoului.  Ne on kans joka vuosi.  Ja joka vuosi äiti selittää isille, että oo sitt kunnolla, älä mokaa ja kävele omin jaloin kotiin.  Tota mä en niinku tajuu.  Aina isi on tullu ihan omilla jaloilla kotiin, tosin se on haissu ihan hirveesti ja ne jalat on pikkasen haritellu eri suuntiin.  Mutt sama juttu se on ollu äitinki kans.  Mä en sen kummemmin tiedä, missä ne sen ajan viettää ja mitä oikeen tekee, kun ne jalat silleen menee, mut hihitysjuomalla on vissiin jotain tekemistä sen kanssa.

Joka tapauksessa me ollaan nyt tää ilta äitin kans kahelleen ja katotaan kuulemma telkkaa ja surffataan netissä.  Onneks äiti on sentäs kotona mun kaa.  Ja tuleehan se isiki sitt joskus, mutt äiti varotteli mua, että se taitaa olla jo huomisen puolta ennenku se kotiutuu.  Ja mä en vissiin saa mennä vastaanottamaan isiä.  Voi olla vaarana, että se astuu mun päälle.  No tota mä en kyl usko!  Ei isi oo ikinä tehny sitä, höh.

Tän näkönen se valohöskä nyt sitten on pihalla :)
256980.jpg