No nyt meilläki on rauhottunu tää tilanne.  Äiti ei enää hössötä mun ympärillä, hih.  Mä kyl hössötän sen ympärillä.  Tänään se taas tuli myöhemmin kotiin, kun se oli käyny sillä kampaajatätillä.  Ja mulle ei aamulla mitään kertonu!  Täällä mä taas palloilin pimeessä ja kattelin vaan ikkunasta tota poroo ja rekee.  Sitt ku äiti tuli, vähänks mulla taas oli asiaa!  Onneks äiti oli sen verran fiksu ollu, että oli laittanu suikalelihat sulamaan, mä sain ihan heti.  Ja nam, olipas taas hyvää!  Sitt me vähä jutskattii lisää ja mä menin ulos.

Toi äiti ite on nyt sitte vuorostaan kummallinen!  Se höösää koko ajan, miettii kaikenmaailman juttuja.  Lauantaina meille tulee yks isin ja äitin kaveri kylään ja sitte tulee tiistaina Leevin ja Hössön mamit!  Mä heti kysymään, että tuleeks sitte Leevi ja Hössö kans.  Pah, ei kuulemma tuu.  Kaameeta.  Mun mielestä tää on nyt joteski vinksallaan tää juttu.  Äiti vaan selittää, että puhdistas turkkis nyt sitten hianoks, kun sua tullaan kattomaan.  No, jos ei yhtään karvatassuu tuu, miks mun pitäis vaivautuu?  Niin tai tietty, pitäähän mun näyttää hianolta niille mameille kans.  Voivat sitt ainaski kertoo, ett mä oon oikeesti hyvännäkönen hyvä tyyppi :D

Muaki alkaa oikeestaan jo pikkasen jänskättää.