Vitsit, mull on vähä kylmä ollu.  En ees ollu kovin vihanen äitille, kun se laitto ton oven kiinni.  Äitiiki kun paleltaa.  Mutt onneks se ovi on silleen, että ei mun tartte paljookaa voimii käyttää, niin mä saan sen revästyy auki.

Äiti pisti ton ihme koneen päälle, mihin se ensteks laittaa vaatteita ja sitt ne vaatteet alkaa pyörii siellä.  On muuten ihan tyhmän näköstä, mä oon joskus kattonu.  Mutt joka viikko se vaan pyörii.  No, joka tapauksessa äiti taas sano, että mä oon hassu.  Kas kun en kummallinen.  No ku must on tosi kiva kun äiti ottaa tuolt kaapista semmosen verkkohökötyksen, mihin niit vaatteita ensteks laitetaan, ennenku ne ängetään siihen koneeseen, joku pyykkikori kait.  Nii ni sitt mä aina hyppään siihen, kun äiti on laittanu sen hökötyksen vessanpöntön päälle.  Must on tosi kiva tassutella niit vaatteita ja aina mä meinaan alkaa nukkuukki siinä.  Mutt en mä saa.  Aika nopeesti mut nostetaan pois siitä.  Ja äiti ei tajuu, miks se on niin kiva paikka mulle.  Mitäs tajuumista siinä sen enempää on, kiva mikä kiva.  Kattokaa vaikka!

222794.jpg