Jätkät hei, mult loppui kuvat!  Siis mä oon tehny nyt sitä kalenterii ja se on jo melkestäs valmis!!  Mutt kuvat on loppu.  Marras- ja joulukuussa ei oo kenenkään synttäriä, joten mun tarttis saada niihinki jotain kuvia. En ole laittanu mihkään kuukauteen vaan yhtä jäbää, vaikka oliskin vaan sillä yksinään synttärit.  Mun mielestä se on tasapuolista, kun joissain kuukausissa sitt oli kolmellaki synttärit ja niitten kuvat jäi aika pieniks. Eli mun tarttee saada viel yks kuva kaikista.  Mulla on jo Leevistä kolmas kuva.  Vincentistä, Pojusta ja Tiikeristä mä tiedän, että saan käydä blogista hakemassa, eli nää neljä on ok.
Mutta Nemo, Sirius, Jimi, Diego, Jatsi, Kirre, Harmaa ja Wallu lähettäkää yks kuva tai kertokaa, saanko käydä blogista nappaamassa.  Huh, teitähän oliki monta :)  Nyt täytyy vähän muutella muitakin kuukausia, kun ei kaikki mahdu marras-joulukuulle.

Laittakaa kuva mahdollisimman pian tai tieto saanko ottaa blogista.  Kits.