Tänään on taas kerran ollu ihan tyhmä ilma.  Paitsi ettei se mua oo haitannu ku vast nyt, kun äiti tuli töistä ja päästi mut ulos.  Mutt mä oon kattonu ikkunasta, kun on satanu ja satanu ja satanu.  Onneks mä sain noi orjat haravoimaan eilen.  Ties vaiks se sade on kohta lunta!

Eilen kun mä olin piällysmiähenä siin haravoimisessa, nii PikkuLeeviki tuli ulos.  Jaksoinkohan mäki silloin kaaaaauuuan kaaauan sitten juosta niin hirveesti ku se.  Mun silmät ei meinannu pysyy sen perässä.  Sitt se tuli monta kertaa tohon aidalle ja meidän nenut kosketti ja sitten se taas kosketteli mua kans tassulla.  Mäki sitt kerran tassutin sitä.  Ihan nätisti vaan, kun se on niin piäni.  Se ois ihan selvästi halunnu leikkii mun kans.  Mitä tommosen pienen kans leikitään?  Emmä muista enää.  Siit on niin kauan kun mä olin tommonen rääpäle.  Mutt oli mulla ihan kivaa, kun Leevi hyppelehti siin pihalla ja tuli mun luo.  Pitäis vaan saada jutskata vähä pitempään.  Pitäis alkaa se kouluttaminen pikku hiljaa.