Apua!  Poliisi, palokunta!  Hesy, kamut, joku!  Mua uhkaillaan tääll mun omassa kotona.  Äiti sano, ettei se nyt meinaa mennä mulle hakee niit Royal Caninin naksuja vaiks ne on loppu.  Eiks toi oo selvää uhkailua?  Mä vaadin, että mä saan niitä!  Mun pitäis muka syödä noi Acanat loppuun.  Enkä syä!  On tää kaameeta.  Mitä ihmettä mä nyt teen, kun äiti rupes tolleen mulle laittaa hanttiin.  Mä en oo tottunu tällaseen kohteluun.
Hyvä on, mä rupeen kokonaan syömälakkoon!  Tai.... tota..emmä ihan kokonaan, kun tota suikalelihaa kuiteski on tullu ihan hyvin.  Ja kun mä kerta tykkään naksuja vaan syödä, kai mun sitte tarttee syödä mitä annetaan....   pahus!  Mutta mä alan piirittää äitii silleen ihanasti, ei se voi vastustaa kun mä hurisen ja purisen ja halin ja tungen syliin ja.....
Joo, toi on hyvä suunnitelma!

Muuten kamut hei, kalenteri on lähtenyt matkaan :)  Onhan kaikki saanut sen?  Oli vähä ongelmii sen lähettämisessä ja mä jouduin söheltämään ja lähettämään osissa ja vaiks mitä.  Kertokaa jos ette oo saanu.