Ei mun sitt tarvinnu käyttää mitään suostuttelukeinoja.  Mull on taas Royaleja! *kissakikattaa, suorastaan hörönauraa*.
Äiti ja isi meni eilen kauppaan ostamaan uutta semmosta konetta, missä ne vaatteet pyörii.  Kun kerta se joka tuoll kylppäris viel on, sano jonku sopimuksen irti.  Emmä kyl kuullu sen sanovan mitään, mutt ehkä mä vaan en ollu sillon paikalla.  No, joka tapauksessa sit ne meni Isoon Omenaan ruokakauppaan ja äiti oli sanonu isille, että niitten tarttee mennä sinne eläinkauppaan kans ostamaan mulle naksuja, kun mä kuulemma jo poliisia ja Hesyä huudan avuks tääl netissä, kun mun naminaksut on loppu.  Hih, ja äiti osti nyt ison pussin!  Ja montamonta märkäruokaaki.  Nyt mun vissiin tarttee alkaa miettii, tykkäänksmä enää niist naksuista.  Kun niitä kerta on nyt vähä paljo.  Hih taas, mull on muuten Hill´sin naksutki loppu.  Mitäs jos mä nyt alkaisinki tykkää taas vaan niistä.  Sitt äitin tarttis lähtee taas ihan toiseen eläinkauppaan tonne Kivenlahteen, kun Hill´sejä ei oo meidän eikä sen Omenan eläinkaupassa *lisää naurua*.  Äiti sais siinä taas vähä kattoo toisia maisemia bussin ikkunasta.  Mä jään miettii tätä juttuu, katotaan mist mä huomenna tykkään :)

Mutta kyllä on ollu kova tuuli ja sade.  Onneks täss välillä on ollu semmonen kohta, ett mäki oon voinu olla ulkona.  Eilen en ollu paljo yhtään, ku vettä tuli koko ajan ja tietty sillon, ku äiti ja isi oli siell kaupoissa, ei satanu, mutt enhän mä täältä mihkään päässy, ku ovet oli läntätty kiinni.  Onneks on kuiteski taas viikonloppu.  Äiti tekee jotain kalamurekepihvejä tänään ja mä sain jo silakkafilettäki.  Paloteltuna tiätty, emmä tykkää syyä muuten.  Lohta mä en saanu, vaiks sitäki ois ollu.  Oonhan mä nyt sentäs lohen arvonen, höh.  Mutt menköön, kohta mä alan vonkaa suikalelihaa :)

Nauttikaa kamut viikonlopusta vaiks onkii vähä kurjat ilmat luvassa.  Mä kyl haluun käydä ulkona, mutt on se ihana kuiteskii kun pääsee sisälle lämpimään ihan millon haluu.