Hih, mä sain taas yhen lahjan eilen ku isi ja äiti tuli kaupasta.  Se on semmonen joku dinosaurus tai taurus tai joku semmonen kummallisen näkönen otus - sitten joskus.  Se nimittäin pitää kasvattaa!  Joo, se oli muna ja se muna laitetaan veteen.  Sitte se alkaa kuoriutuu siit munasta!  Ja sitte se kasvaa!  Hui!  Noo, mä vähä kattelin sitä äitin touhuu, kun se laitto sen kasvamaan.  Emmä oikeen välittäny.  Mutt voin mä sitte leikkii sillä kun se on jo oikeen ötökän näkönen.  Sitä siis pitää pitää 3 päivää vedessä ja sitte siirtää toiseen astiaan ja sitte se siinä kasvaa.  Emmätajuu.  Mutt mä vähä näytän teille kuvia, jos te kamut vaiks tajuisitteki.

Tämmösessä paketissa se oli
227708.jpg

Eilen äiti sitte laitto sen veteen
227709.jpg

Tänään ku äiti tuli töistä, se oli alkanu jo vähä kuoriutuu
227710.jpg

Toss ylimpänä on vissiin sen pää.  Katotaan sitte mimmonen leikkikalu siit kasvaa :)

Nyt onkii kiva päivä kun on perjantai.  Ulkona on aika ikävä ilma, emmä taida viittii sielläkään paljoo olla.  Pitää vissiin auttaa tota äitii taas siivoomaan, eihän se mitään saa aikaseks ilman mua.  Mutt oikeen ihanaa viikonloppua kaikille karvatassuille!

Ja Diego sekä Kirre, kuvia kehiin.  Muistattehan kaikki, että huomenna on viimeinen päivä äänestää kalenteria ja lähetellä kuvia.