Se oli sitten Matami74, joka oli 20 000:s kävijä.  Ihan jänskä juttu, kun en oo ennen täst matamist kuullukaan :).  Se tarkoittaa kait sitä, että mun jutskuja lukee moni muukin kuin nää vakkarikamut.  Siis heti vedin monen muun mukaan, hihhii. 

Tässä Matami74:lle virtuaalikukkaset :)  Kiva kun oot käynyt.

187113.jpg

Ja täll matamillakin on kisuli, mä kävin kattoo, joo-o.  Sen täytyy siis olla Erittäin Hyvä Ihminen.

Eikä se Johannankaan luku 20 003 ollu yhtään paha :)

Mutta mä oon oikeesti ihan kamalan onnellinen, että mun luona on käyny näin paljo lukijoita.  No, onhan toi laskuri ollu mulla mukana läpi kaikkien mun sivujen, elikäs tää blogi on nyt viides.  Mutta vasta tääll blogissa on käyny hirveesti.  Aivan ihana juttu.  Kiitos siitä kaikille.

Mullapa oliki sitten normaali päivä, kun äitiki raahautu töihin.  Se hyvä puoli siin oli, että nyt sain heti suikalelihaa, kun äiti tuli töistä.  Silloin kun äiti oli tosi pipi, mun tartti oottaa isiä töistä, ennen kuin sain.  Ja isi tulee aina niin myöhään.  Joten mulla on asiat ihan kivasti taas.

Oikein kivaa viikonloppua kaikille kamuille!

Päivän kissamiete:

Älä koskaan pyydä
sitä mitä haluat
- vaan vaadi,
aina.

   - Tom Cat -