Musta on tullu isoveikka!  Musta on tullu isoveikka!  Suru jää pienemmäksi kun tulee uusi naapuri, niinhän se on.

Ja nyt,hyvät naiset ja herrat!
Ladys änd gentlemanys!

Saanko esitellä:
Leevi, the second!

203522.jpg

203521.jpg

Nii, tommonen rääpäle on nyt sitten muuttanu tonne Papun tilalle.  Ja sen nimi on kans Leevi.  Eli siks mä sanoin sitä Leevi the secondiks.  Kun kuiteski mun paras ja ykköskamu on toi Hesan Leevi.  Mut tälle Leeville mä oon isoveikka.  Mä meinaan opettaa sen tavoille.  Tänään mä näin sen ekaa kertaa.  Äiti näki jo eilen, kun se kävi kattomassa ja ottamassa noi kuvat.  Se kuulemma vaan oli semmonen väkkärä, ettei meinannu millään saada kuvia, kun ei hetkeekään pysyny paikoillaan.  Mut tänään me katottiin toisiamme tossa aidalla.  Vähän Leevi yritti mulle pörhistellä, mut emmä ollu moksiskaan.  Se on viäl tollanen pikkunen, mutta kyllä se siitä kasvaa ja mun tarttee olla sille esimerkkinä.  Mä kerron sille kaikist lentävist paisteista ja siimahännistä :).  Mä toivon, että meistä tulee vielä hyvät kamut ja että siitä saadaan hyvä kollikerhon jäsen.