Kylläpäs mua nukutti hyvin viime yönä.  Ihanaa kun ei enää oo niin ältsin kuuma.  Meill ukkostiki eilen illalla.  Ihan hetken aikaa vaan, mut kuiteski.  Ja sit mä sain uusia naksuja ja ne oli tosi hyvejä!  Äiti sanoki mulle, ett älä ahmi niitä tolleen.  No milleen sitte?  Kai mä saan syödä, jos purkkiin kerta laitetaan.

Mä kävin taas vilkasee mun ystäväkirjaa ja jee!  Sinne oli kirjottanu Poju, mun hyvä kollikamu kans.  Me ei olla pitkään aikaan jutskattu, mull on ollukki vähä ikävä.  Ois kiva, kun se tulis taas pulisemaan.

Päivän kissamiete:

Kun katselen elämää
mukavalta ikkunalaudaltani,
näen tuhansien ihmisten raatavan
kuumassa auringonpaisteessa rakentamassa
kummallisia pyramidejaan.
Kaikista saavutuksista huolimatta
he eivät näytä onnellisilta tai tyytyväisiltä.
Milloin he oppivat meiltä,
että onni löytyy pikkuasioista,
sanotaan nyt vaikka puulaatikosta,
ja että tosi onni mitataan sillä,
kuinka paljon pystyy nukkumaan.

   - Samantha -