Vitsit, on toi Vincent hyvä jäbä!  Se maanitteli ukkosta ja eilen se sit tuli oikeen kunnolla!

Mä olin just ihan rauhassa toss tiskipöydällä syömäs munuaista, kun yhtäkkii räksähti ihan suoraan päällä. Kaamee pauke!  No totta kai mä pelästyin ihan hirveesti, meinas munuaiset mennä väärään kurkkuun.  Mä hyppäsin äkkii alas ja katoin hölmistyneenä äitii.  Sitt mä hyppäsin sohvalle kattoo ikkunasta (äiti nääs oli laittanu jo oven kiinni, se sano isille, että kohta varmaan pamahtaa ja alkaa sataa vettä, ois kertonu mullekin).  Sitt me katottiin äitin ja isin kans kun ulkona satoi kauheella voimalla rakeita.  Juu-u, rakeita!  Äiti oli onnessaan ja sano, että nyt ois kiva mennä ulos sateeseen.  Isi nauro sille, että seisoisit siellä ja huutaisit ai oi ou ai auts, kun rakeet hakkais.  Mä en tajunnu tosta mitään.  Ihan suosiolla pysyin sisällä.  Sit ku sade vähä laantu ja ukkonenki siirty johkii vähän matkan päähän, äiti taas avas mulle oven, mutt en mä menny ulos. Kurkkasin vaan ovenraosta.  Joka paikka oli ihan märkänä.  Kyl mä sit myöhemmin menin taas ja söin mukavasti kosteutettua ruohoa.

 

Päivän kissamiete:

Minun ihmiseni mielestä olen
ylimielinen, itsekäs, laiska ja helposti
loukkaantuva.  Hän on oikeassa, ja on
minulla vielä monia muitakin hyveitä.

   - Pussykins -