Mähän sanoin!  Hih, hah ja hoh!  Just vähän ennen ku äiti ja isi oli lähössä sinne formula-autoo kattoo, äiti taas kuuli kun mä huusin.  No se meni tohon ovelle kattoo pihalle, että missä mä mesoon.  Eikä se nähny mua.  No ei tietenkään.  Kun isi tuli just sillon makkariin ja sanoi, että täällä se huutaa sängyn alla, onkohan sillä jotain saalista.  Äiti lähti tulee kauheet vauhtii ja sano, että saletisti on saalista, jos kerta makkarissa huutaa, se kertoo meille, että on taas napannu jotain.  No niinhän mä kerroinki!  Elikäs äiti tuli, kävelytti mut pihalle, isi toi suihkupullon, äiti suihkutti, lentävä saalis tipahti jne. jne.  Kaikkihan jo tietää tän tapahtumien kulun. Makkariin ja makkarista veke, saalis poissa.  Mutt se oli mun kolmas tänä kesänä! Jiihaa!  Ja mä sain ihan noitten huomaamatta vietyy sen jo ihan kunnolla makkariin.  Mutta kun mä oon niin kiltti ja aina kerron, että nyt mä oon saanu apetta, enhän mä sitä pitää saa.  Kehuttiin mua kuiteski ihan älyttömästi.  Sopii kehuakin.

Äsken ne sitten tuli takas kotiin.  Äiti oli ihan hikinen.  Siell oli ollu hirveesti ihmisiä ja äiti joutu yli tunnin seisoo ja oottaa sitä autoo, eikä se sit kummiskaan mitään nähny.  Mut kuulemma kuuli kyllä.  Hih.  Isi yritti ottaa siit autosta kuvan, mutta ei sekään kauheen hyvää kuvaa saanu, mut näytän nyt kuiteski teille yhen kuvan, missä sen auton peräpäätä vähä näkyy.  Onneks mun ei tarvinnu olla siellä, en ois kyllä tykänny.

149108.jpg

Sitten ne oli vielä menny syömään siihen samaan paikkaan, missä Leevin mami ja äiti sillon kerran oli syömässä.  Hyvää oli taas ollu.  Mistä muistuikin mieleeni.  Tahtoo suikalelihaaaa!