Vitsit!  Mähän sain viime jouluna joulupukilta sen teltan.  No, eilen sit äiti ja isi laitto sen mulle pihalle.  Äiti uhkas mennä sinne nukkumaanki yöks, kun sillä oli koko illan ihan älyttömän kuuma.  Mut ei se sit kuiteskaa tullu, kun se ei mahtunu sinne pitkin pituuttaan nukkumaan :)  Mut mä sain taas olla koko yön ulkona!  Ihanaa!  Äiti toi mulle telttaan mun vesikupin ja naksuja ja pyyhkeen, ett mull on pehmee paikka nukkuu.  Mull on siis koti tuol pihallakin nyt :)  Tosin äiti sano, ett kyl se täytyy ottaa pois, kun se on sen verran iso, että joutuu olemaan nurmikon päällä ja sit nurmikko kuolee kokonaan kun mun teltta sen tappaa.  Mä en taas tajuu, miten joku teltta voi mitään tappaa.  Mut tässä teille pari kuvaa musta ja mun teltasta :)  Vasemmalla näkyy vähän se mun grillipiilo :)

119934.jpg

119935.jpg