Mä sain eilen illalla äitiltä nuhteita.  Ja täll kertaa ne oli ihan oikein antaakki.  Hävettää pikkasen, kun mä silleen unohdin tän jutun.  Mutt asianhan voi korjata, eiks vaan?  No ku mä sain Leeviltä semmosen hyvänkokosen hiirulon, jonka sen mami välitti mun äitin kautta mulle sillon perjantaina.  Ja mä oon unohtannu kiittää!  Kaameeta.  Jos kamu kerta on ollu niin ältsin reilulla päällä, että suostuu luopumaan tollasesta saaliista ihan noin vaan, onhan sitä kiitettävä.  Sorry Leevi, kiitos ihan ältsisti näin jälkikäteen!

Eilen mä sit annoin sille ekat oikeen kunnon kyydit, hih.  Mut otettiin sisälle ja läntättiin ovet kiinni, enkä mä ollu olleskaan niinku tulossa yöks sisään.  No hepulinhan mä siitä sain.  Mä menin tohon mun leluhyllyn eteen ja vetäsin siitä tommoset 5-10 leluu ympäriinsä.  Tää Leevin antama hiirulo näki sitten aikastes paljo, mimmoses kämpäs se nykyisin asustaa.  Se liuku aika kivasti mun tassuissa ja sen lentotaitokin oli ihan kiitettävä :)  Sitte mä fudasin kans semmosta palloo ympäriinsä, jost lähtee aikamoinen ääni ja olin varmalla ihan yhtä hyvä käsittelee sitä kuin joku Ronaldinhoki.  Äiti kyl taas sano jotain kellonajoista ja metelistä, mutta nou hätä, mä jatkoin vaan.  Tolleen mä sit vähä aikaa touhusin mun eri leluilla ja hyvin sitten alkoki nukuttaa.  Oli kuiteski sit kiva nukkuu äitin ja isin viekussa.