Siis meikäläinen oli toss pihalla ihan muina katteina nukkumassa ja yhtäkkii alko kuuluu kauhee meteli!  Vähä mä hätkähdin.  No, se oli roskisauto ku keräili roskeja.  Mutt ois voinu vähä varottaa ensteks, ettei meikäläisen tarttis silleen pelästyy ja herätä.

On ollu taas ihan hyvä päivä ollakin ulkona, on taas lämmintä, eikä oo tullu sitä vettä tuolt taivaalta.  Tuullukki on mukavasti, mä oon tsiigaillu silleen raukeesti noit lentävii paisteja.  Ne vaan ei oo laskeutunu mun tassujen kohdalle.

Äiti ja isikii on ollu mun kans ulkona, mutt emmä jaksanu niitten kans leikkii.  Ne on välillä vähä tyhmiä, ku yrittävät juoksuttaa mua jonkuu narun perässä.  Itelleen niille vaan siinä tulee hiki, hih.

Suikalelihaaki oon saanu jo ihan mukavasti ja aika vähällä huutamisella.  Mikäs tässä on ollessa :)