Äiti ja isi siis kävi eilen siel Isos Ompus.  Sanoivat lähtiessään, että menevät kauppaan, eivät oo kauaa.  Just joo.  Jos kolmelta lähtee ja puol kaheksan tulee takas, mun mielestä se on kauan.  Ei kai yhen kellon tarkistaminen niin kauaa vie!  Ja kaiken lisäks se oli ollu ihan simppeli juttu, kumpikin jo oli koklannu sitä kohtaa, mut ei ollu uskaltannu, ettei mee rikki.  Oisivat pyytäneet mun kynttä avuks, niin toikin reissu ois jääny tekemättä, pah. 

Nii, nehän oli ollu vaiks missä.  Äiti sai isin vietyy älyttömän moneen kauppaan, kun äiti kuulemma ehdottomasti tartti semmosen jonkuu valkosen puseron.  Ja isi sen sitten loppujen lopuks löysikin (tais kyllästyttää isiä juosta naisten vaatekaupoissa, oli pakko ettii, hih).  Isi sano kotona, ett se on nyt nähny niin monii naisten rintsikoita ja alkkareita, ettei tienny niin montaa olevankaan :).  Sit ne oli käyny kiinalaisessa syömässä.  Siis mitä, kiinalaisiako?  No, kuulemma siel sai sellasta ruokaa, jota isikin pysty hyvin syömään vasemmalla kädellä.  Ja sit ne oli ollu kahel terassilla.  On meilläkin terassi tos mun pihalla, miksei ne ollu siellä?  Hihittelyjuomaa oli juotu joo.  Kuulemma äitin loman alkajaisen kunniaks.  Pah taas.

Ja koko tän ajan mä sain palloilla tääl itekseni.  Onneks mua nukutti suurimman osan aikaa.  Ja onneks ne toi mulle lihaa.  Nyt ei ollukaan suikalelihaa vaan semmosia palasia.  Ne oli ihan yhtä hyvejä, nam.  Ja sain mä sit taas olla koko yön ulkona, joten emmä ollu sit enää vihanen.  Aamulla mä yritin mennä isin viereen nukkuu ja huusin sille, ett anna tilaa, mut ei se mitään kuullu.  Äiti sit sano, ett tuu tänne ja mä menin sen viekkuun ja otin oikeen semmosen ihanan tule luokseni-asennon, niinku toi kuva tos ylhäällä, ja sit mä sain älyttömästi silityksiä ja halauksia äitiltä.  Se oli kans kivaa.  Sit äiti nousiki ylös ja mä en viittinny yksin olla, kun silitykset loppu, joten lähin taas pihalle kyteksii.

Kuningattaret *syvä kunnioittava kumarrus ja hurina* heitti mulle haasteen.  Tiätysti mä fiksuna kollina otan sen vastaan.  Eli mun pitää tehä tarina näist mun kamujen blogeista.  Yks lause kustakin, ainaskin kolmesta blogista.  Tässäpä mun tarinani:

Mun pienestä kropasta tuli lihaksikas ja taipuisa.  No aika pienestä.  Mulla on uusi nukkumapaikka, kun kerta osaan nyt hypätä vitriinin päälle.  Huomenna taas mennään.

Toss ei tietystikään oo läheskään kaikista mun kamujen blogeista, mutt ei kai se haittaa.

Nyt mä meen vahtii, ettei äiti ja isi lähe tänään mihkään.