Mä sainkii taas viime yön olla ulkona!  Äiti ja isi puheli, että ei kertakaikkiaan voi laittaa ovee kiinni, kun sisällä oli viel puolenyön aikaan 28 astetta lämmintä.  No, tämähän passaa tälle kollille. Vietin siis yöni vaanien ja nukkuen ihanasti viileämmässä ilmassa.  Ei ollu yhtään niin kuuma ku mitä ois sisällä ollu.  Äiti heräs puol viiden aikaan vessaan ja samalla se kävi kattoo ikkunasta, ett mitä mä touhuilen.  No enpä silloin touhuillut paljo mitään, vaan olin ihan sikeessä unessa äitin tuolilla.  Sitten kun äiti parin tunnin päästä nousi ylös, niin sitten jo tsiigailin tarkkana lentäviä paisteja :)

Ja mä luulen, että mua pisti nokkonen!  Varmalla pisti.  Tai sit joku muu.  Mut yhtäkkii tuntu kummalta ja mä juoksin tuhatta ja sataa sisään ja istahdin ja kamalasti nuolin yhtä kohtaa, kun niin kutitti.  Ja huusin.  Ja äiti vaan naureskelee, ett mikä mikä nyt on.  Noku oli semmonen ihme tunne tos turkissa.

Saiskohan ens yönä taas olla ulkona?  Toivottavasti.