Näköjään toi musta väri ei näy kunnolla, joten nyt koklaan sitten sinisellä.  Jos näkyis paremmin, emmä sit tiiä.

Tänään ei mun kans sit oo kukaan ollu pihalla.  Äiti on vaan touhunnu jotain koko ajan, ei se kuulemma nyt kerkee.  Tyhmää.  Miks ihmisillä pitää olla kaikenmaailman kotihommia?  Ei mul vaa oo.  Muutaku ett joskus mä vähä siirrän mattoja, kun mä saan spurttikohtauksen.  Ja sit äiti menee heti laittaa ne takas sillai kun ne oli.  Eli ei mun auttamiset kelpaa edes.  Mutta oon mä silti ollu koko ajan tuol pihalla, yks västäräkki melkeen jäi tassuihin.  Äitin piti sekin juttu tulla sit sotkee, kun se pahus taas näki ikkunasta mitä mul oli mielessä.  Se änkes ittensä rappusille kauheella kolinalla, kai siinä nyt pikkulinnut pelästyy ja lähtee veke!  Hyvä kun en ite saanu sydistä, höh.

Muuten on ollu tämmönen ihan tavallinen ilta, ei mitään maatamullistavaa oo nyt mulle sattunut.  Aion olla pihalla ihan tasan tarkkaan kauan.  Jos vaan ei äiti ota mua sisälle ja länttää ovee kiinni.  Mut se jotain tossa höpisi, että kun on niin kuuma, nii mä luulen ett mull on aika hyvät tsaanssit olla ihan rauhassa.

Se on kurnauskis kamut!