Meikäpojalla parhaillaan.  Mä sain heti suikalelihaa kun äiti tuli kotiin.  Sitten se seurusteli mun kans tuol pihalla.   Sitten se alko tekee ruokaa possun sisäfileestä ja leikkas tiätty mullekin siitä.  Se tarjoiltiin mulle tonne ulos, naminami.  Eli massu on täynnä ja muutenkin on kaikki ihan ok.  Jos jotain vielä tässä kaipais, niin itse metsästettyä paistia.  Ihan sais olla siivellinen tai siivetön, mutta emmä taida jaksaa ees kyteksiä.  On sen verran raukee olo.

Äsken äiti taas teki joukkomurhan.  En mä ihan sitäkään tajuu, mitä se joukkomurha on, mutta se käski mut veke, kun se suihkutti jotain tonne maahan ja manas itekseen kaikenmaailman muurahaisista.  Miks äiti niin inhoo niitä, ei ne mua ainaskaan haittaa.  Jotain se aina pupisee niistä ötököistä, että niit on joka paikassa.  Nooh, ei kai mun tartte mun hianoja aivoja vaivata tommosella asialla.  Jupiskoon äiti vaan.

Mut yks asia mun aivoja nyt vaivaa kyllä.  Äiti ja isi sano mulle, ett ei ens yönä, mut sit seuraavalla me nukutaanki äitin kans kaksisteen.  Minä katoin hoomoilasena, ett miss isi sit nukkuu!  No, se menee kuulemma johkii sairaalaan kun sitä leikataan.  Hui!  Ei kait mun isistä tehä suikalelihaa!  En varmalla syö!  Äiti kyl lohdutti, että ei isi oo pois ku yhen yön vaan.  Ja että sitte mulla ois tilaa nukkua isin puolella ihan leveesti.  Ai jaa, no ei kait se sitten niin paha juttu ookaan, sais oikeen venytellä.  Kunhan isistä ei tehä suikalelihaa.