Että eilinen päivä oli sit kiva!  Äiti ja isi oli mun kaa koko päivän tuol pihalla.  Me leikittiin isin kans ja mä luulen ett isillä oli kans kivaa.  Äiti toi mulle ruokaaki ulos, musta on niin kiva syödä ulkona.  Sit äit laitto grillin päälle ja rupes itekseen nauraa kauheesti.  Isi sano, että mikä sua nyt noin naurattaa.  No äiti vaan meni sisään ja tuli sit takas ulos ja sill oli yks suikalelihan palanen kädessä.  Se sano, että kun kerran grillataan, niin täytyyhän kaikkien perheenjäsenten saada grilliruokaa (mä nääs oon tän perheen tärkein jäsen :).  Ja sit se laitto sen suikaleen grilliin!  Just ja just pysy siin ritilällä.  Isi sitten käänteli mun lihaa kaikkien taiteen sääntöjen mukasesti samalla kun käänteli muita pihvejä.  Sit ku se suikale oli tullu semmoseks medium plussaks, äiti otti sen veke ja anto jäähtyy.  Sit se pilkko sen suikaleen viäl pienemmiks palasiks kauniisti lautaselle ja kutsu mut syömään.  Äiti ja isi jännitti, ett kelpaaks mulle suikaleliha tommosena grillattuna.  No hei kamoon!  Tiätty kelpas, se oli namia!  Niin me sitten syötiin grilliruokaa koko perhe!